K-Towers אשדוד
27 בנובמבר 2018

שמורת ים, עיר ימים , נתניה


 

קו ראשון לנוף ים, ושמורת האירוסים. בפרויקט זה נבנו שלושה מגדלי פאר, סה"כ הפרויקט מונה כ- 215 יח"ד בשלושה בניינים בהם מרתף ובריכת שחייה. פרויקט זה הוא אחד מתוך סדרת פרויקטים של חברת י.ח. דמרי בשכונת עיר ימים אשר משרדנו ליווה.

שכונת עיר ימים, היוותה אחת מעתודות הקרקע האחרונות של העיר נתניה, והמשתרעת על שטח של כ-1740 דונם לאורך חוף. במסגרת הליווי שעשינו לפרויקט זה ונוספים בשכונה, עסקנו בהערכת עלויות הבנייה לצד שווי הקרקע והנדל"ן שעתיד היה להיבנות, ליווינו את בניית הפרויקט עד לשלב מסירת הדירות לרוכשים.

שמורת הים נבנה ב-3 שלבי בנייה ברמת גימור גבוהה, סה"כ בפרויקט זה היו מעל ל 1000 חדרים המתפרשים על 215 יחידות דיור בשלושה בניינים. דירות החזית פונות אל נוף פתוח אל הים התיכון, בעוד דירות העורף זוכות לנוף חלקי בדרגות פתיחה שונות לים.

נתונים אלו ואחרים שימשו אותנו לצורך אומדן שווי הפרויקט, הכנת דו"ח האפס וליווי פיננסי בו הפקנו דוחות מעקב שוטפים לאורך כל שלבי הבנייה בעבור הבנק המלווה.

 
x
סייען נגישות
הגדלת גופן
הקטנת גופן
גופן קריא
גווני אפור
גווני מונוכרום
איפוס צבעים
הקטנת תצוגה
הגדלת תצוגה
איפוס תצוגה

אתר מונגש

אנו רואים חשיבות עליונה בהנגשת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלויות, וכך לאפשר לכלל האוכלוסיה להשתמש באתרנו בקלות ובנוחות. באתר זה בוצעו מגוון פעולות להנגשת האתר, הכוללות בין השאר התקנת רכיב נגישות ייעודי.

סייגי נגישות

למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר באופן מלא, יתכן ויתגלו חלקים באתר שאינם נגישים. במידה ואינם מסוגלים לגלוש באתר באופן אופטימלי, אנה צרו איתנו קשר

רכיב נגישות

באתר זה הותקן רכיב נגישות מתקדם, מבית all internet - בניית אתרים.רכיב זה מסייע בהנגשת האתר עבור אנשים בעלי מוגבלויות.